loading...

اخبار شارژ

اخبار شارژ ايرانسل و همراه اول

بازدید : 227
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

معمولا صبحانه تركي ميان ۷ تا ۱۰ عصر سرو شده و شامل نان تازه , كره و مربا با زيتون, خيار , گوجه , پنيرسفيد و تخم مرغ اب پز با چاي شيرين مي باشد . حتما براي صبحانه منمن را امتحان كنيد . منمن غذايي شامل تخم مرغ و گوجه فرنگي , فلفل سبز و پياز مي باشد .

منمن صبحانه تركيمنمن صبحانه تركي

مردم در تركيه مرتبا بيرون غذا مي خورند , در نتيجه رستوران , كافي شاپ و دكه هاي غذافروشي فراواني در تمام روز و تا ديروقت باز هستند .

هيچ زمان خاصي براي ناهار يا شام در مناطق گردشگري وجود ندارد و شما مي توانيد در هر زمان از روز غذا بخوريد .

يك وعده غذايي متداول تركيه با پيش غذا آغاز مي شود كه با يك نوشيدني پايين مي رود . سپس گوشت يا ماهي كباب شده و در نهايت ميوه تازه يا پودينگ شير و چند فنجان قهوه تلخ و معروف تركي سرو مي شود .

تا زماني كه پيش غذا را تمام نكرده ايد غذاي اصلي را سفارش ندهيد . البته احتمالا انقدر سير شده ايد كه اينكار را نمي كنيد ,در تركيه وعده اصلي هميشه پيش غذا همراه است .

پيش غذا تركي

كجا غذا بخوريم ؟

بوفه Bufe در دكه هايي در خيابان جهت خريد ساندويچ اماده و نوشابه

گازينو رستوراني است كه نوشابه هاي مختلف سرو كرده و معمولا شبها برنامه نمايش و موسيقي فولكلور دارد . حاضريمك (Hazer Yemek) غذاي اماده بدان معناست كه شما مي توانيد از سيني هاي از پيش اماده شده غذاي گرم , انتخاب كنيد .

كبابچي در تهيه گوشت كبابي بويژه كبابهايي كه با سالاد و پيده (نان فطير )تخصص دارد . پيدسي يا پيده سالون سالن پذيرايي است كه پيتزاي تركي تهيه كرده , پيده هاي خوشمزه را مملو از گوشت چرخ كرده , تخم مرغ يا پنير مي كند . همچنين مي توانيد از طعم گوشت بره در كوفته (kofteci) , سيرابي در اشكم بچي (iskembeci), سوپ در شورباكي (Corbaci)و پودينگ شير در موهابلي (Muhallrbici)سي لذت ببريد . بوفه نيز كيوسكي خياباني است كه اسنك و نوشيدني است بدون الكل مي فروشد .

kofteci

چه غذايي بخوريم ؟

مزه (پيش غذا)

مزه نامي است كه به مجموعه اشتها اورهاي سرد و گرم داده مي شود . مزه معمولا در سيني سر ميز يا صندوقي شيشه اي سرو مي شود كه ميتوانيد در ميان انواع غذاها , براي خود انتخاب كنيد . پرطرفدارترين انها كروفاسولي (Kuru Fasulye) (لوبيا سفيد در سس گوجه فرنگي ),پاتليكان گيراز تماسي (Patlican Kizartmasi)(بادمجان سرخ شده در در روغن زيتون و سير ), شاك شوكا (saksuka) (بادمجان , گوجه فرنگي و فلفل تند در روغن ) , كاسيك(Cacik) (ماست با خيار و سير) بيبر دلماسي(فلفل سبز پر شده با برنج , كشمش و دانه كاج ) , سيگارا بورقي (جرولهاي شيرين پر شده با پنير )و انواع سالاد هستند .

Patlican Kizartmasi

چركز تاووقو (Cerkez Tavugu ) (جوجه چركسي ) يك غذاي كلاسيك است كه در ان جوجه شكم پر در سس گردوي پر شده و پابريكا (نوعي فلفل قرمز ) پخته مي شود . مزه با نان سفيد تازه سرو مي شود تا روغن را جذب خود كند .

Patlican Kizartmasi

سوپ Carba

سوپهاي تركي معمولا غليظ و مفصل هستند . دورگون شوربا ( Dugun Corbasi ) (سوپ عدسي , سوپ ابگوشت كه با ابليمو و فلفل قرمز خوش طعم و با تخم مرغ غليظ شده است ) مرسيچك شوربا (سوپ عدس قرمز )يا ايشكمبه شوربا (سوپ سيرابي كه گفته مي شود در زمان خماري صبحگاهي است ) را امتحان كنيد . ايشكمبه فروشها تا اوايل شبح بيدارند تا به شبگردان گرسنه كه در راه خانه هستند پياله هاي سوپ را سرو كنند .

Dugun CorbasiDugun Corbasi

غذاهاي اصلي

از هركس نام غذاهاي اصلي تركيه را بپرسيد غير از كباب , گوشت كباب و تنوري شده , نام ديگري نمي شنويد . متداولترين انواع آن شش كباب ( تكه هاي گوشت به سيخ شده كه روي زغال كباب مي شوند ) دونار كباب ( كباب چرخنده – توده اي گوشت تكه اي و چرخ كرده كه چسبيده به يك محور عمودي كباب مي شود ) ادان كباب ( گوشت چرخ كرده ادويه دار كه روي سيخ كباب مي شود ) و فيرن كباب ( فيله گوشت كباب شده روي است ) هستند .

مواد اوليه تازه

اجاق كه در ماست خوابانده شده كباب اسكندر كه يك نوع كباب دونار است كه ميان نان پيده با سس گوجه فرنگي و ماست قرار گرفته و روي ان كره قهوه اي ريخته مي شود . چيفتليك كباب كاسرول گوشت بره , پياز و نخود فرنگي است . كوفته قلقلي با گوشت چرخ كرده معمولا با سس گوجه فرنگي سرو شده و كوفته نام دارد . يك غذاي كلاسيك ديگر تركيه كه ارزش امتحان را دارد مانتارلي گوچ نام داشته و خورشي خوشمزه از گوشت نرم , قارچ , فلفل , گوجه فرنگي و سير است كه در ظروف سفالي پخته شده و روي ان پنير مي ريزند .

غذاي دريايي

درياهاي اطراف تركيه مملو از ماهي بوده و رستورانهاي كناردريا صيد همان روز را مي فروشند كه قيمت انها مناسب با وزنشان مي باشد . ماهي معمولا دوبرابر گوشت قيمت دارد . بنابراين گزينه ارزاني نيست .

ازميان ماهي ها نوع مورد علاقه خود را پرسيده كه بدانيد پيش از پخته شدن چقدر هزينه براي شما دارد . برخي از انواع ماهي هاي خوش طعم شامل لورك (ماهي خاردار) باربونيا (شاه ماهي قرمز ) پالاموت(بونيتو)اوكومرو(ماهي ماكرو)و لوفو (كبود ماهي ) مي باشند .

بهترين راه براي لذت بردن از خوردن ماهي ان است كه ان را روي ذغال كباب كنيد . اگر بخواهيد خدمتكاري استخوانهاي ماهي را جدا مي كند . حتما كيليچ شيش (Kilic Sis)تكه هاي شمشير ماهي به سيخ شده با پياز , فلفل و گوجه فرنگي و كباب شده را امتحان كنيد .

Kilic SisKilic Sis

ساير انواع غذاي دريايي كه در مزه يافت مي شوند عبارتند از : كالامار (ماهي مركب ) اهتا پود (اختاپوس) گاريدس (خرچنگ) سارداليا (ساردين) و ميديه (صدف خوراكي ) صدفهاي خوراكي بصورت خوابانده در ارد و سرخ شده (ميديه تاوا)ياپرشده با برنج , دانه كاج , كشمش و دارچين (ميديه دولماسي ) سرو مي شوند .

دسرها

ميوه تازه اغلب پس از وعده غذايي سرو مي شود : كارپوز ابدار (هندوانه )و كاوون (خربزه) ,كيراز (گيلاس) ,كاليست (زردالو) ,انسپر (انجير) , دوت (توت) واريك (الوترش) .اما وقتي صحبت از دسر اماده ميان باشد تركهاعاشق شيريني هستند . معروفترين اين دسرها لوكوم (Delightتركي), ژله اي نرم با طعم گلاب كه روي ان دانه شكر پاشيده مي شود است .

يك دسر كلاسيك ديگر باقلوا است كه از لايه هاي تو در توئي شيرين و نازك و پسته , بادام و فندق خرد شده تهيه مي شود . يك فروشگاه پودينگ تركي (Muhallebici) دسرهاي شيري و برنجي مانند friut sultac (پودينگ برنج سرخ شده ), زرده (Zarde) ( پودينگ برنج با طعم زعفران ) و تاوك گوقسو (Tavuk Gogsu ) (تركيبي از برنج , شير , شكر و سينه مرغ )

Tavuk GogsuTavuk Gogsu

سرو مي كند . يك غذاي متداول ديگر اشور Asure است نوعي حليم شيرين تهيه شده از حبوبات و تكه هاي ميوه و گلاب مي باشد .

Asure Asure

نوشيدنيها

نوشيدني ملي تركي چاي است . اين نوشيدني در سر تا سر روز و در فروشگاهها , كافه ها و دفاتر استفاده مي شود و چرخهاي تجاري و بسياري از سبك و كارها را به راه مي اندازد . اگر براي خريد يك فرش در بازار بزرگ چانه بزنيد پيش از رسيدن به توافق دو تا سه تا ليوان چاي به شما تعارف مي شود . چاي معمولا به صورت تلخ و غليظ در ليوانهاي كوچك لاله مانندي سرو مي شود .

نوشيدنيها

قهوه تركي نيز غليظ و سياه بوده و به صورت كاملا خرد شده و فنجان اسپرسو و به همراه اب در كنار ان سرو مي شود . شكر در حين دم كشيدن به ان اضافه مي شود بنابراين مي توانيد انواع قهوه ساده ( بدون شكر ) قهوه اورتا ( شيرين ) يا قهوه چك شكر لي ( خيلي شيرين ) را سفارش دهيد . چند لحظه صبر كنيد تا دانه هاي قهوه ته نشين شوند و حواستان باشد كه ته فنجان را ننوشيد .اگر قهوه فوري مي خواهيد بايد نسكافه سفارش دهيد .

نوشيدنيها

بهتر است از نوشيدن آب شير خودداري كرده و اب معدني در بطري بنوشيد . اب معدني در همه جا در دسترس است . معدن سويو اب معدني گازدار است , ممباسويو نيز همان اب معدني مي باشد . ايران دوغ يك برطرف كننده عطش است كه تركيبي مساوي از ماست و اب معدني مي باشد كه براي افزودن طعم به ان كمي نمك مي زنند . اين نوشيدني كه به خودي خود نيز نشاط اور است به همراه وعده هاي غذايي نيز استفاده مي شود . اب پرتغال تازه ( پرتكال سوتو ) نيز در فصل مناسب در همه جا در دسترس است . نوشيدني ملي رازيانه بنام راكي مي باشد . اين نوشيدني غير الكلي به عنوان اشتها اور مصرف شده و در طول صرف غذا نيز ان را مي نوشند . بايد ان را بصورت تركيب مساوي با اب يخ و يك ليوان اب در كنار ان نوشيد ( وقتي با اب تركيب مي شود به رنگ سفيد صدفي در مي ايد بنابراين به ان اصلان سوتو – شير حيوان شير گفته مي شود) .

نوشيدنيها

ماءالشعير تركي نيز عالي است . محبوبترين (و ارزانترين ) برندها افس پيلسن است كه در استانبول تهيه شده و در تمام رستورانهاي كشور فروخته مي شود . مارك هاي وارداتي نيز متداول هستند .

نوشته راهنماي غذايي در تركيه اولين بار در جهانگرد. پديدار شد.

http://جهانگرد.com/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ba%d8%b0%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%87/

به گزارش گويش اس ام اي

بازدید : 165
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

به گزارش مجله خبري: دستگير منگ ونژو دختر موسس هواوي در كانادا بازتاب و جنجال هاي خبري بسياري را به دنبال داشت و حالا در تازه ترين اتفاق، جان مك كالم سفير كانادا در چين به خاطر اظهارات جانبدارانه اش از خانم منگ، به دستور جاستين ترودو نخست وزير اين كشور اخراج شده است. اخراج سفير كانادا در چين در واقع بعد از آن صورت مي گيرد كه وي اظهار داشت خانم منگ دلايل محكمي براي جلوگيري از استردادش به آمريكا دارد.

همانطور كه در ابتدا اشاره كرديم چندي پيش خانم منگ ونژو كه سمت مدير ارشد مالي هواوي را دارد و دختر موسس اين شركت چند خوشه اي در چين است به اتهام دور زدن تحريم هاي آمريكا عليه ايران در خاك كانادا دستگير شد. گفته مي شود خانم منگ در هيئت مديره شركتي هنگ كنگي به نام Skycom عضويت داشته و از اين طريق با ايران مراودات تجاري انجام داده.

خانم منگ كمي بعد از بازداشت با پرداخت وثيقه ۷ ميليون دلاري از زندان آزاد شد و حالا در حبس خانگي است

به گفته بازرسان آمريكايي از آنجا كه هواوي با بانك هاي آمريكا در داد و ستد است، خانم منگ تحريم هاي اين كشور عليه ايران نقض كرده. البته حضور خانم منگ در زندان زياد هم طول نكشيد و بعد از اندك زماني با پرداخت وثيقه ۷ ميليون دلاري آزاد شد و حالا در بازداشت خانگي به سر مي برد. خانم منگ اجازه ندارد تا روشن شدن تكليفش از كانادا خارج شود و هم اكنون در منزل شخصي خود در بريتيش كلمبيا زندگي مي كند. همزمان آمريكا نيز تلاش مي كند كه با ارائه مستندات خود مجوز استرداد وي به خاك خود را بگيرد و در آنجا اتهامات مدنظرش را عليه وي مطرح نمايد.

اخراج سفير كانادا در چين به خاطر جانبداري از منگ ونژو

منگ ونژو دختر موسس هواوي

و اما در رابطه با اخراج سفير كانادا در چين بايد بگوييم كه اوايل اين هفته مك كالم در جريان يك كنفرانس خبري ضمن اشاره به اظهارات دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا و ماهيت تحريم هاي وضع شده عليه ايران اظهار داشت كه خانم منگ استدلال و مستندات خوبي براي ارائه به قاضي دارد و ميتواند با تكيه بر همين دلايل از استردادش به آمريكا جلوگيري كند. مك كالم البته در ادامه تلاش كرد كه حرف هاي خود را پس بگيرد اما به نشريه تورنتو استار اعلام داشت كه اگر آمريكا درخواست استرداد خانم منگ را پس بگيرد لطف بزرگي به كانادا ميكند.

جان مك كالم اقتصاددان، استاد سابق دانشگاه و از اعضاي ليبرال پارلمان كانادا از ۲۰۱۷ تاكنون سفير اين كشور در چين است

اظهارات سفير بركنار شده كانادا حكايت از اين دارند كه دستگيري خانم منگ با انگيزه هاي سياسي صورت گرفته و دردسرهاي زيادي را براي دولت كانادا به وجود آورده. به دنبال دستگيري خانم منگ روابط سياسي ميان كانادا و چين به سردي گراييد و چين در پاسخ دو شهروند كانادايي را در خاك خود دستگير كرد.

اخراج سفير كانادا به دستور جاستين ترودو

جاستين ترودو نخست وزير شيك پوش كانادا

اما مهلت مقامات آمريكايي براي ثبت درخواست استرداد خانم منگ اين هفته به پايان مي رسد و بايد ديد كه اين پرونده صرفا با اخراج سفير كانادا در چين پايان مي يابد يا تبعات ديگري دارد.

https://digiato.com/article/2019/01/28/%d8%a7%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%ac-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%86/

بازدید : 119
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

به گزارش مجله خبري: دستگير منگ ونژو دختر موسس هواوي در كانادا بازتاب و جنجال هاي خبري بسياري را به دنبال داشت و حالا در تازه ترين اتفاق، جان مك كالم سفير كانادا در چين به خاطر اظهارات جانبدارانه اش از خانم منگ، به دستور جاستين ترودو نخست وزير اين كشور اخراج شده است. اخراج سفير كانادا در چين در واقع بعد از آن صورت مي گيرد كه وي اظهار داشت خانم منگ دلايل محكمي براي جلوگيري از استردادش به آمريكا دارد.

همانطور كه در ابتدا اشاره كرديم چندي پيش خانم منگ ونژو كه سمت مدير ارشد مالي هواوي را دارد و دختر موسس اين شركت چند خوشه اي در چين است به اتهام دور زدن تحريم هاي آمريكا عليه ايران در خاك كانادا دستگير شد. گفته مي شود خانم منگ در هيئت مديره شركتي هنگ كنگي به نام Skycom عضويت داشته و از اين طريق با ايران مراودات تجاري انجام داده.

خانم منگ كمي بعد از بازداشت با پرداخت وثيقه ۷ ميليون دلاري از زندان آزاد شد و حالا در حبس خانگي است

به گفته بازرسان آمريكايي از آنجا كه هواوي با بانك هاي آمريكا در داد و ستد است، خانم منگ تحريم هاي اين كشور عليه ايران نقض كرده. البته حضور خانم منگ در زندان زياد هم طول نكشيد و بعد از اندك زماني با پرداخت وثيقه ۷ ميليون دلاري آزاد شد و حالا در بازداشت خانگي به سر مي برد. خانم منگ اجازه ندارد تا روشن شدن تكليفش از كانادا خارج شود و هم اكنون در منزل شخصي خود در بريتيش كلمبيا زندگي مي كند. همزمان آمريكا نيز تلاش مي كند كه با ارائه مستندات خود مجوز استرداد وي به خاك خود را بگيرد و در آنجا اتهامات مدنظرش را عليه وي مطرح نمايد.

اخراج سفير كانادا در چين به خاطر جانبداري از منگ ونژو

منگ ونژو دختر موسس هواوي

و اما در رابطه با اخراج سفير كانادا در چين بايد بگوييم كه اوايل اين هفته مك كالم در جريان يك كنفرانس خبري ضمن اشاره به اظهارات دونالد ترامپ رئيس جمهور آمريكا و ماهيت تحريم هاي وضع شده عليه ايران اظهار داشت كه خانم منگ استدلال و مستندات خوبي براي ارائه به قاضي دارد و ميتواند با تكيه بر همين دلايل از استردادش به آمريكا جلوگيري كند. مك كالم البته در ادامه تلاش كرد كه حرف هاي خود را پس بگيرد اما به نشريه تورنتو استار اعلام داشت كه اگر آمريكا درخواست استرداد خانم منگ را پس بگيرد لطف بزرگي به كانادا ميكند.

جان مك كالم اقتصاددان، استاد سابق دانشگاه و از اعضاي ليبرال پارلمان كانادا از ۲۰۱۷ تاكنون سفير اين كشور در چين است

اظهارات سفير بركنار شده كانادا حكايت از اين دارند كه دستگيري خانم منگ با انگيزه هاي سياسي صورت گرفته و دردسرهاي زيادي را براي دولت كانادا به وجود آورده. به دنبال دستگيري خانم منگ روابط سياسي ميان كانادا و چين به سردي گراييد و چين در پاسخ دو شهروند كانادايي را در خاك خود دستگير كرد.

اخراج سفير كانادا به دستور جاستين ترودو

جاستين ترودو نخست وزير شيك پوش كانادا

اما مهلت مقامات آمريكايي براي ثبت درخواست استرداد خانم منگ اين هفته به پايان مي رسد و بايد ديد كه اين پرونده صرفا با اخراج سفير كانادا در چين پايان مي يابد يا تبعات ديگري دارد.

https://digiato.com/article/2019/01/28/%d8%a7%d8%ae%d8%b1%d8%a7%d8%ac-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%86/

بازدید : 347
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

عكس رمان يلدا pdf و apk

دانلود رمان يلدا با فرمت هاي pdf، اندرويد apk و براي كامپيوتر از م.مودب پور

رمان در ادامه مطلب....

نام رمان: يلدا

نويسنده: م.مودب پور

تعداد صفحات: 307 صفحه

حجم پي دي اف: 4.3 مگابايت

حجم اندرويد: 1.25 كيلوبايت

.

.

لينك هاي دانلود رمان يلدا

.

دانلود براي اندرويد Apk


دانلود براي آيفون ios


دانلود براي كامپيوتر Pdf

دانلود رمان هاي بيشتر: دانلود رمان لب عسلي دانلود رمان دختر سركش دانلود رمان طلوع از مغرب دانلود رمان شام مهتاب دانلود رمان شاه شطرنج دانلود رمان وحشي اما دلبر دانلود رمان فرشته من دانلود رمان يك اس ام اس دانلود رمان گندم دانلود رمان ليلاي من دانلود رمان يلدا

بازدید : 215
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در آموزشگاه نشر زبان گنبد، ترم جديد آموزش زبان تركمني شروع شد.

شنيدن اين خبر كه قرار است به طور رسمي يكي از آموزشگاه هاي زبان در كنار آموزش زبان هاي خارجه چون آلماني، انگليسي و... به آموزش زبان تركمني نيز مبادرت ورزد بسيار خوشحال كننده بود.
قطعا جاي گرفتن درس آموزش زبان تركمني در بين كلاس هاي آموزش زبان اتفاقي ارزشمند براي حال و نسل هاي آينده ي سرزمين هاي مادري مان خواهد بود.
شايد با قطعيت بتوان گفت كه امروزه يكي از اساسي ترين مشكلات ما دور بودن از اصللي ترين نياز ما كه تشكيل دهنده بُن و اساس هر انساني است ك همان "زبان و فرهنگ" باشد.
اين جمله تركمني به اهميت اين موضوع اشاره مي كند:
"انه ديلينگ بُوتين ملتينگده دنياسي. اُوز ملي ديلي بُولماديق ملتينگ، تاريخي صاحناسيندان دُوشمگي آنقساددير. اُنينگ ييتيب گيدمسيده آنقساد. و انه ديلينگ قورُولماغي و اُستورمِگي ضرور! "

آموزشگاه نشر زبان گنبدانگليسي، آلماني، روسي، تركمني و تركي استانبولي
تلفن‌ تماس: ۹۰۹۰ ۲۲۲ – ۰۱۷۲
موبايل: ۴۱۵۵ ۷۶۸ ۰۹۱۱
آدرس: گنبد كاووس، خيابان ميهن غربي، روبروي ايستگاه تاكسي خالد نبي
مدير آموزشگاه: توي محمد مخت

بازدید : 208
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همين حالا عبارت هاي مروبط به حوزه شارژ همچون، خريد شارژ و .... را جستجو كنيد. سايت هاي بسياري خواهيد ديد كه با عنوان خريد شارژ، خريد شارژ ايرانسل و... سايت هاي خود را بهينه سازي كرده اند.

معمولا به اين نوع سايت ها، سايت هاي محبوب گفته مي وشد. چرا كه با به كارگيري تكنيك ها و روشهاي بهينه سازي سايت توانسته اند اهميت و محبوبيت سايت خود را براي گوگل به اثبات برسانند.

سايت گوگل در الگوريتم خود بسيار محافظه كار و دقيق است.

او هميشه سعي مي كند بهترين سايت هاي را به هنگام جستجو هر كلمه كليدي به مخاطبان خود نشان دهد.

از نگاه گوگل سايتي عالي و بهترين است كه تمامي پارامكترهاي محبويت در ان لحاظ شده باشد. در اينجا منظور از لحاظ شدن، در واقع مواردي است و يا اطلاعاتي است كه با در كنار هم قرار گرفتن يكي ديد كلي را به ربات هاي جستجو كننده گوگل مي رساند.

بنابراين اگر هر سايتي بتواند ان پارمترهاي مورد توحه گوگل را به خوبي بشناسد قطعا به جايگاه هاي بالايي خواهد رسيد.

بازدید : 205
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سلام در اين بخش درباره آخرين اخبار ايرانسل و همراه اول مي پردازيم. سايت ايرانسل در جديد ترين تغييرات خود سايت 300c.ir را كه نماينده اي از سايت ايرانسل و همراه اول به حساب مي آيد در اين بخش معرفي مي شود.

سيصد سي دات آي آر كه در سال هاي اخير توانسته است خدمات كلان خريد شارژ، خريد اينترنت و ... را ارائه دهد توانسته است جايگاه بسيار ارزنده اي در بين علاقمندان و دوستداران خريد و پرداخت الكترونيكي قرار دهد.

در ادامه شما هم با مراجعه به اين سايت بسياري از نيازهاي خود از قبيل نياز به شارژ، نياز به اينترنت و .. را مرتفع سازيد.

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 136
  • بازدید کلی : 3300
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه